keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Italo-finskin paska tarina - I

Nämä asiat on mulla pyöriny päässä monta vuotta mutta en oo uskaltanu sanoa näistä tuskin kellekään koska tiiän että nämä tulee loukkaamaan monia joita tunnen. Tästä postauksesta lähtien lähtien aion kirjottaa mun tylsästä elämästä postaus kerrallaan. Aion myös valittaa. Koska valittaminen on kivaa.
Olin 9 kun äiti ja isä erosi. Me muutettiin äidin kans Suomeen. Isä jäi Italiaan.
Ekana koulupäivänä mulla oli hieno mekko ja tukka saparoilla. Katoin että kaikilla oli verkkarit ja kysyin hätääntyneenä meidän luokan tytöiltä että oliko meillä liikuntaa, koska mulla ei ollu verkkareita mukana. Taisin saada muutaman omituisen katseen. Ei, meillä ei ollu liikuntaa sinä päivänä.
Seuraavana päivänä juoksin innossani yhden luokkalaisen luo, joka oli ollu mulle kiva edeltävänä päivänä. Halasin ja pussasin sitä poskelle. Se aiheutti ihmettelyä ja hihitystä. Ekalla välitunnilla leikittiin pusuhippaa. Mää juoksin tyttöjen perässä ja yritin pussata niitä. Mua sanottiin lesboksi. Hauskaa se sillon kyllä oli enkä kyllä edes ajatellu sitä kiusaamisena.
Se oli vaan leikkiä.
Tyypillinen 3. luokkalainen lesbo

1 kommentti:

  1. Repiää ihan vitusti :DDDD TYYPILLINEN 3. LUOKKALAINEN LESBO :DDDD Meikästä huippua lukia ihimisten rageblogeja ja parasta jos joku hermostuu niistä. Ite niin vitun laiska blogin kans, että kerta kaks vuojessa riittää :D

    VastaaPoista